دزدگير اماكن

همه چيز درباره وب

دزدگير اماكن

۲۰ بازديد

دزدگير اماكن

دزدگير اماكن از جمله سيستم هاي اعلام سرقت است كه عملكرد مخصوص به خود را دارد,عملكرد اين سيستم  به صورتي است كه  گذر از يك حريم خصوصي مانند خانه , ادارات ,فروشگاهها و غيره  را از طريق سنسورهاي مخصوص خود تشخيص داده و از طريق پخش صداي اژير در محيط و گرفتن تماس ,ديگران را مطلع ميسازد.

دزدگير اماكن ابزار بسيار مفيد براي حفاظت از منازل و سازمانها مي باشد بطوري كه استقبال گسترده از اين سيستم باعث شده كه از زمان معرفي اين سيستم روندي صعودي داشته باشد و روز به روز سيتم هاي مجهزتري توسط توليد كنندگان اين ابزارها به مشتريان معرفي شود.

انواع دزدگير اماكن

  • دزدگير اماكن آژيري:

اين نوع دزدگير همانطور كه از نامش پيداست با تشخيص حركت به صدا در مي آيد يا به صورت اتوماتيك به تلفن هاي ضروري تماس برقرار مي كند، اما معايبي نيز دارد مثل عدم كنترل آن از راه دور، امكان قطع شدن ارتباط با تلفن هاي ضروري يا امنيت نسبتا پايين.

  • دزدگير اماكن سخنگو

از جمله قابليت هاي اين دزدگير مي توان به برقراري تماس اتوماتيك، ضبط صداو  اپراتور فارسي اشاره كرد. عدم كنترل از راه دور و قطعي خط تلفن از معايب اين دزدگير منزل يا مغازه است. كاربرد اين دزدگير اماكن بيشتر در محيط هاي مسكوني و تجاري است.

  • دزدگير سيم كارتي

از مزيت هاي اين دزدگير مغازه، منزل يا محل كار به نسبت انواع ديگر، كنترل كردن آن از راه دور است و ميتوان آن را با گوشي تلفن همراه نيز كنتل كرد. به دليل بي سيم بودن و وجود سيم كارت مي توند به راحتي با شخص ارتباط تلفني برقرار كند. همچنين امكان ارسال پيامك نيز از قابليت هاي اين دزدگير خانه يا مغازه است.

دزدگير منزل

همه جاي دنيا و در هر نقطه اي از جهان سارقاني وجود دارند كه به سرقت خانه ها و منازل ديگران ميروند و براي جلوگيري از سرقت راه هاي مختلي يافت شده يا ابزار هاي گوناگوني توليد شده كه يكي از اين ابزار ها دزدگير منزل است كه به آن به صورت مرسوم دزدگير خانه يا اماكن گفته مي شود. دزدگير منزل امكان سرقت از خانه را كاهش مي دهد. شما با نصب سيستم اعلام سرقت يا همان دزدگير خانه مي توانيد خطر سرقت از منزلتان را كاهش دهيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.