چاپ لبخند مركز تخصصي چاپ كارت ويزيت لوكس و خاص

۱۴۹ بازديد

 

كارت ويزيت خاص و لاكچري به شما و كسب و كار شما كمك مي‌كند تا نسبت به افراد ديگر كه كارت ويزيت دارند، خاص تر به نظر برسيد. معمولا شركت ها و افرادي كه مشاغل خاص دارند، از اين نوع كارت ويزيت لاكچري خاص استفاده ميكنند. خاص بودن اين نوع كارت ويزيت لوكس را مي توان از نوع چاپ ، برش و جنس كاغذ آن تشخيص داد.

كارت ويزيت لاكچري چيست؟

 

كارت ويزيت ها نشان دهنده ي برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتي را كه ارائه ميدهيد را نشان ميدهد و همراه شعار كه مفهوم برند را بيان مي‌كند. و مهم ترين مسئله در آن ظاهر و زيبايي كار است كه مخاطب را ترغيب مي كند. كه كارت ويزيت را مطالعه كند.

ولي وقتي از كارت ويزيت لاكچري صحبت مي كنيم ، از كارت هاي باكيفيت با ظاهري خاص و شيك صحبت ميكنيم كه كيفيت كار شما را به مشتريان شما نشان ميدهد. همچنين مي تواند به كسب و كار شما كمك كند تا مزيت رقابتي پيدا كند و مردم را وادار كند كه شخصاً از شركت شما بازديد كنند.

از كارت ويزيت خاص و لاكچري معمولا چه افرادي استفاده مي كنند؟

كارت ويزيت خاص براي پزشكان

كارت ويزيت لاكچري وكلا

كارت ويزيت خاص عكاسي

كارت ويزيت خاص براي ارايشگاه

كارت ويزيت لاكچري پوشاك

ساده ترين و پركاربردترين ابزار تبليغاتي براي معرفي كسب‌ و‌ كار شما يك كارت ويزيت خاص است به طور كلي كارت ويزيت ها به سه شكل عمودي، افقي و مربعي چاپ مي شوند. در واقع طراحي صحيح و چاپ مناسب كارت ويزيت خاص نكته‌اي است كه همواره بايد به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگي درج اطلاعات، استفاده از لوگوي تجاري، توجه به توناژ رنگي و جنس مناسب آن از موارد حائز اهميت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌كوب و طلاكوب به كارت نيز از ديگر مواردي است كه مي‌تواند زيبايي ظاهري آن را چندين برابر كند و به شما يك كارت ويزيت لاكچري بدهد.

چاپ كارت ويزيت لاكچري مي تواند نگاه ها را به سمت شما جذب كند.

كارت ويزيت شيشه اي

كارت ويزيت هاي مختلفي وجود داريد يكي از جذاب ترين نوع آنها كارت ويزيت transparent و مي باشد كه در ايران به كارت ويزيت شيشه اي معروف است ترنسپرنت درواقع يعني نامرئي و قابليت نمايان شدن اجسام پشت خود را داريد ، اما كارت ويزيت شيشه اي ويزيت شفاف و شيشه اي بسيار كمياب و پرطرفدار مي باشد. استايل خاص اين نوع كارت ويزيت باعث افزايش روز افزون طرفدارانش مي شود.

ضد آب بودن كارت ويزيت شفاف يكي از ويژگي ها آن است و اين نوع كارت ويزيت هيچ گاه شكسته يا كهنه نمي شود يكي از ويژگي ها كه بايد در نظر بگيريد ماندگاري كارت ويزيت است زيرا ر صورتي كه كارت ويزيت نزر افراد باقي بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر براي كسب و كار شما را دارد ، قطر كارت ويزيت شيشه اي يا شفاف معمولا 5 ميل است و سايزهاي مختلف يا استاندارد توليد و چاپ مي شود لبه هاي كارت ويزيت شيشه اي گرد است طوري كه در جيب يا كيف افراد مشكل از نظر پارگي ايجاد نكند چاپ لبخند توليد كننده انواع كارت ويزيت هاي خاص و لاكچري در ايران و اولين مجموعه است كه اقدام به واردات دستگاه هاي پيشرفته چاپ كرده است

 

كارت ويزيت كرافت چيست ؟

كاغذ كرافت نوعي كاغذ با مقاومت بالاست. كه از خمير كاغذ شيميايي توليد شده‌است.

كاغذ كارت ويزيت كارافت به طور طبيعي قهوه ايي بوده. اين كاغذ در ضاخمت هاي متنوع در بازار موجود است.

به دليل خاص بود جنس ورنگ كاغذ كارت ويزيت كرافت در طرح ها و تركيب رنگ هاي خاص موجود است.

كرافت در زبان آلماني به معني قدرت است كه نشان دهنده مقاوم بودن كارت ويزيت كرافت است.

در كل محصولاتي كه با كاغذ كرافت ساخته مي‌شوند به كيفيت بالا شناخته مي‌شوند.

 

سفارش كارت ويزيت خاص : 09353027579

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.