معرفي شركت آواشيمي صبا

همه چيز درباره وب

معرفي شركت آواشيمي صبا

۵۳ بازديد

 

شركت آواشيمي صبا با سابقه 20 ساله خود در زمينه واردات و توزيع مواد اوليه داروئي، آرايشي، بهداشتي و غذايي، اعتبار و كيفيت را، چاشني فعاليت مفيد و مستمر خود كرده است. اين تجارب و فعاليت‌هاي مفيد به‌عنوان پشتوانه پرباري براي اين شركت ثبت شده است. جلب اعتماد مشتريان و فعاليت در بازاريابي مدرن، اصلي‌ترين هدف شركت آواشيمي صبا است. در اين شركت، خدمات ارائه شده، طبق نيازهاي مشتري و با آگاهي از ضرورت‌هاي داروئي كشور مي‌باشد. بخش عمده‌اي از درخواست‌هاي دارويي كشور، توسط مجموعه آواشيمي صبا تامين مي‌شود و اين شركت، مفتخر است كه قسمت اعظمي از نيازها از طريق اين شركت، پاسخ داده مي‌شود.

مجموعه آواشيمي صبا اين بار قصد دارد تا براي آگاهي مردم و مشتريان از نحوه فعاليت آن، مقاله‌اي در اين خصوص ارائه دهد. در اين مقاله به محصولات قابل فروش در مجموعه، اشاره شده و پيشرفت قابل‌ملاحظه اين شركت نيز مورد توجه مي‌گيرد. براي آگاهي بيشتر در اين زمينه و نحوه فعاليت شركت، بهتر است در ادامه مطلب، همراه ما باشيد.

تامين كننده مواد اوليه دارويي و بهداشتي در آواشيمي صبا

با توجه به سابقه درخشان و چند ساله مجموعه آواشيمي صبا ‌به‌نظر مي‌رسد كه اين شركت، به‌عنوان برترين تامين كننده مواد اوليه دارويي و بهداشتي شناخته شده است. فعاليت 20 ساله اين مجموعه قابل توجه و بسيار مهم است. اگر يك شركت با اين تجربه و رزومه در حال ارائه خدمت است، به‌نظر مي‌رسد كه مي‌تواند كوله‌باري از تجربه داشته باشد. اين ميزان از سابقه در كارنامه كاري يك شركت، مي‌تواند يك مرجع و مركز مطمئن براي اعتمادسازي شركت‌هاي خريدار مواد اوليه دارويي باشد. فروش مواد اوليه دارويي فعاليتي است كه اغلب شركت‌هاي مرتبط در اين زمينه انجام مي‌دهند.

اما نكته‌اي كه در اينجا، مورد اهميت اين است كه آيا محصولات مورد فروش در آن مجموعه‌ آواشيمي صبا، كيفيت و اصالت لازم را دارد يا خير؟ مهم‌ترين مسئله در زمان تهيه مواد اوليه دارويي همين مورد است. زيرا اين مواد به‌نحوي با سلامتي و حيات انسان‌ها در ارتباط هستند و اگر قصوري در اين زمينه صورت گيرد، جبران‌ناپذير خواهد بود. مجموعه آواشيمي صبا با آگاهي بر اين مسئله، سعي در وارد كردن مواد اوليه دارويي باكيفيت از كشورها و شركت‌هاي خارجي معتبر دارد. انبارهاي فروش مواد اوليه دارويي اين شركت مورد بررسي سازمان‌هاي مرتبط قرار گرفته و مجوزهاي لازم در اين زمينه را دريافت كرده است. هدفي كه در اين شركت وجود دارد، استفاده از روش‌ها و شيوه‌هاي آميخته با نوآوري است تا ارائه خدمات در ارتباط با مواد اوليه دارويي، كارآمدتر باشد. پيگيري و توجه به اين هدف، باعث شده است تا در حال حاضر، اين شركت به‌عنوان پيشروترين شركت در زمينه تهيه مواد اوليه محصولات دارويي، غذايي و بهداشتي باشد.

اهداف چندگانه‌اي در اين مجموعه دنبال مي‌شود كه يك مورد از آن، آينده‌نگري در ارتباط با ارتقاي كيفيت در محصولات است. به‌نظر مي‌رسد اين شركت با همان آينده‌نگري مفيد و مطلوب، توانسته مسير 20 ساله خود را طي كرده و به جايگاه امروز خود دست يابد. مهم‌ترين پشتوانه اين شركت توجه به كيفيت مواد اوليه وارداتي است كه با عبور از صافي‌هاي مختلف، وارد كشور مجموعه آواشيمي صبا مي‌شود. همين مواردِ مهم است كه باعث مي‌شود مشتري، اعتماد كاملي به محصولات موجود در اين شركت داشته باشد.

 

بهترين محصولات آواشيمي صبا

محصولات متعدد و متنوعي در اين مجموعه عرضه مي‌شود كه تماما در جهت رفع نيازهاي دارويي كشور است. حتما مي‌دانيد كه براي ساخت انواع داروها، نياز به مواد اوليه مرتبط وجود دارد كه بايد تامين شود. شركت آواشيمي صبا نيز با دانش بر اين موضوع، بهترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه را براي تهيه انواع دارو، مكمل و روغن‌هاي گياهي و پودري آماده كرده و به‌فروش مي‌رساند. در ادامه مطلب، قصد داريم به نمونه‌اي از صدها محصول مفيد مورد عرضه در اين شركت تامين‌كننده دارويي اشاره كنيم.

فروش مواد معدني در مجموعه آواشيمي صبا

مواد معدني شامل تمام مواد اساسي براي توليد محصولات آرايشي، بهداشتي و در برخي مواد غذايي است. در زير به چند نمونه از آن‌ها، اشاره مي‌كنيم.

سديم آسكوربات

سديم آسكوربات يك ماده معدني مرتبط با گلوكز بوده و در حالت طبيعي در موادي مانند سبزيجات و مركبات وجود دارد. اين ماده يك مواد معدني بسيار مغذي براي سلامت انسان است. حفظ استخوان و تراكم آن در جهت استفاده از سديم آسكوربات است.

تيتانيوم دي اكسايد يا تيتان

از اين ماده براي ساخت انواع مواد آرايشي و بهداشتي، استفاده مي‌شود. تيتانيوم دي اكسايد يا تيتان به دليل غيرسمي بودن در برخي از رنگ‌هاي خوراكي نيز، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مجموعه آواشيمي صبا اين مواد را با بهترين كيفيت ارائه مي‌دهد.

سديم كلرايد

از اين ماده مناسب و مفيد براي طعم دادن به غذا استفاده مي‌شود. البته حفظ مواد غذايي نيز با استفاده از سديم كلرايد، امكان‌پذير است. در مراكز درماني از آن براي تهيه سرم در جهت كم‌آبي بدن استفاده مي‌شود. نمك نوع پركاربرد آن در مصارف خانگي است.

زينك اكسايد

مهم‌ترين دليل استفاده از زينك اكسايد، براي مشكلات پوستي انسان است. شركت‌هاي توليد كننده مواد بهداشتي از اين ماده در توليد پمادهاي موضعي براي پوست، استفاده مي‌كنند. آواشيمي صبا يك عرضه كننده اصلي در زمينه فروش زينك اكسايد است

مواد موثر دارو

حتما اين نكته را مي‌دانيد كه مواد موثر، يك ماده بسيار مهم براي تهيه دارو مي‌باشد. از اين مواد به‌عنوان تسكين‌دهنده و كاهنده درد ياد مي‌شود.

نشاسته ذرت

از نشاسته ذرت براي تهيه داروهايي در جهت رفع مشكلات پوستي مانند لك‌ها استفاده مي‌شود. كاربرد اين ماده در كاهش بوهاي بد و نامناسب پا نيز مورد توجه است و شما ميتونيد براي خريد سديم استارچ گليكولات از آواشيمي صبا به سايت اين شركت مراجعه كرده و استعلام موجودي و قيمت آن را دريافت نماييد.

كائولين

از اين ماده در ساخت داروهاي ضداسهال و از بين بردن درد و تورم استفاده مي‌شود. كائولين به‌طور طبيعي در انواع خاك رس، موجود است.

علاوه بر اين‌ها، انواع مختلفي از ويتامين‌هاي گروه B شامل بيوتين‌ها و مواد موثر دارويي مانند كليندامايسين، ليدوكائين، متيل ساليسيلات و امولسيفايرها مانند استريل الكل، پلي سوربات و حلال‌ها، روغن‌هاي گياهي، شيرين‌كننده‌ها و نگه‌دارنده‌هاي مختلف در مجموعه آواشيمي صبا عرضه مي‌شود و شما ميتوانيد براي خريد كلسيم كربنات يا هر ماده ديگر دارويي با اين شركت تماس حاصل نماييد. كيفيت و اصالت هر يك از مواد اوليه دارويي نام‌ برده شده، بسيار مطلوب و مورد توجه است. اين مواد از بهترين توليدكنندگان خارجي دريافت شده و به كشور وارد مي‌شود.

مجموعه آواشيمي صبا بعد از تاييد اصالت و كيفيت مواد اوليه دارويي، اقدام به عرضه آن به شركت‌هاي توليد دارو مي‌نمايد. اگر در زمينه توليد دارو فعال هستيد و نيازي به استفاده از اين مواد در توليدات خود داريد مي‌توانيد با اين مجموعه در تماس باشيد . براي ارتباط با آواشيمي بهتر است به سايت مجموعه مراجعه كرده و بعد از اطلاع از كيفيت محصولات، گزينه مناسب خود را خريداري نماييد. همچنين اين شركت براي ارائه اطلاعات بيشتر به كاربارن و هموصنان عزيز ، بخش وبلاگ آواشيمي صبا را راه اندازي كرده است كه شما ميتوانيد مطالب مرتبط به دانستي‌هاي شيمي و مواد اوليه دارو را مشاهده نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.