بيوگرافي كامل تيلور سويفت + عكس هاي جذاب با همسرش

۲۰ بازديد

تيلور سويفت يكي از شخصيت‌هاي برجسته جهاني در زمينه هنر و خوانندگي است كه فعاليت وي در كودكي از 12 سالگي و به صورت كمي رسمي‌تر از سن 16 شروع شد. وي تاكنون بيش از 7 آلبوم، بيش از 6 تور كنسرت برگزار كرده و نيز از افتخارات وي مي‌توان به كسب بيش از 34 جايزه در زمينه كاري‌اش اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشيد تا مختصري راجع به بيوگرافي تيلور سويفت و زندگي و حواشي اين هنرمند آمريكايي بپردازيم.

بيوگرافي تيلور سويفت

تيلور سويفت يا تيلور آليسون سويفت كه با عنوان Taylor Swift در جهان شناخته مي‌شود، يك هنرمند آمريكايي مشهور، مدل، خواننده، ترانه سرا، زن تاجر، يك شخص طراز اول در جامعه، بازيگر و فعال اجتماعي است. او از سال 2004 در صنعت خوانندگي حضور دارد و در صنعت موسيقي آمريكا نام بزرگي براي خود دست و پا كرده است. تيلور سويفت به عنوان پردرآمدترين خواننده آمريكايي و پردرآمدترين هنرمند جهان در سال 2020 نام گرفت. او كار خود را با آلبومي به نام Taylor Swift آغاز كرده است. اولين تلاش‌هاي اين خواننده زن آمريكايي در زمينه كاري خود، در سن 14 سالگي شروع مي‌شود و تاكنون جوايز و تمجيدهاي متعددي را براي استعداد خود دريافت كرد.

به طور خلاصه راجع به بيوگرافي تيلور سوئيفت مي‌توان گفت:

  • نام كامل: Taylor Alison Swift – تيلور آلسيون سوئيفت
  • سن: 31 سال
  • جنسيت: زن
  • كنيه: Swifty, Aly, Tails, T, Tayter Tot, TayTay, T-Swift, The Poet Laureate of Puberty, T-Fugly, T-Swizzle, Tay, America’s Sweetheart, Nils Sjöberg
  • تاريخ تولد: 13 دسامبر 1989 – 22 آذر 1368
  • محل تولد: وست ردينگ، پنسيلوانيا، آمريكا
  • پدر و مادر: اسكات كينگزلي سويفت و آندره گاردنر سويفت
  • خويشاوندن مشهور: آستين سوئيفت – مارجوري فينلي
  • حرفه: موسيقي
  • سبك: كانتري، پاپ – راك، پاپ، كانتري – پاپ
  • ابزارها و سازهاي خوانندگي: آواز، گيتار (آكوستيك، بانجو، الكترونيك)، ukulele (يك نوع آلت موسيقي شبيه گيتار) و پيانو
  • اصل و نسب: شامل نژادهاي آلماني، انگليسي، بخشي ايرلندي، اسكاتلندي، ولزي، ايتاليايي و والوني (بلژيكي)

جالب است بدانيد از خويشاوندان تيلور سويفت، مي‌توان به آستين سوئيفت، بردار بازيگر وي كه اكنون 29 سال سن دارد (و در فيلم‌هاي I.T (2016) و Cover Versions (2018) بازي كرده است و نيز مارجوري فينلي مادربزرگ وي اشاره نمود كه به عنوان يك خواننده اپرا، كنسرت و نيز يك شخصيت تلويزيوني در آمريكا در سال‌هاي 1961 – 2003 فعاليت مي‌كرده است. جالب است بدانيد كه تيلور سويفت اصالت آلماني نيز دارد كه از سمت خانواده مادربزرگ وي به او مي‌رسد.

قد و وزن تيلور سويفت

يكي از سوالاتي كه ممكن است براي طرفداران و فن‌هاي اين خواننده آمريكايي پيش آيد، قد و وزن تيلور سويفت است. قد و وزن يكي از پارامتر‌هاي مهم در زيبايي افراد است كه مي‌تواند در عين حال نشان‌دهنده تناسب اندام و وضعيت سلامتي فرد نيز باشد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده:

  • قد تيلور سويفت در حدود 178 سانتي متر (معادل با 5 فيت و 10 اينچ) و نيز،
  • وزن اين خواننده مشهور جهاني در حدود 56 كيلوگرم (معادل با 123.5 پوند) مي‌باشد.

اگر بخواهيم براساس ماشين حساب وزن ايده‌آل يعني IBW، تيلور سويفت را از نظر قد، سن، جنسيت و وزن بررسي كنيم، اين خواننده كمي از نظر وزن ايده‌آل، لاغرتر است.

taylor swift biography

عكس تيلور سويفت

در ادامه چند مورد از جديدترين عكس هاي تيلور سويفت را با هم مشاهده مي‌كنيم.

taylor swift picture 1

taylor swift picture 2

عكس هاي كودكي تيلور سويفت به صورت زير مي‌باشد.

taylor swift in childhood picture

taylor swift in childhood picture

عكس هاي جذاب تيلور سويفت در مراسم‌ها و نمايش‌ها به صورت زير مي‌باشد.

taylor swift in ceremony 1

taylor swift in ceremony 2

taylor swift in jimmy fallen show

خالكوبي تيلور سويفت

تيلور سويفت الهام بخش بسياري از هنرمندان خالكوبي در سراسر جهان بوده است و بسياري از زنان آرزو دارند كه مانند او باشند. همين مورد سبب شده است تا اكنون به افتخار اين هنرمند بزرگ شروع به خالكوبي كنند. امروزه طرفداران واقعي هيچ گونه مرزي را براي رسيدن به هنرمند مورد علاقه خود نمي‌شناسند و براي رسيدن به اين هدف دست به هر كاري مي‌زنند. امروزه شما مي‌توانيد طرح‌هاي مختلفي براي خالكوبي تيلور سويفت مشاهده كنيد.

اگر تا به حال متوجه نشد‌ه‌ايد كه آيا تيلور سوئيفت خالكوبي دارد يا خير، لازم است بگوييم شما تنها نيستيد. اين خواننده آمريكايي هرگز آشكارا هيچ تتويي را نشان نداده است، اما طرفداران هنوز كنجكاو هستند كه آيا اين به اين معني است كه او تتو ندارد يا اينكه آن را پنهان مي‌كند. در رابطه با اين موضوع بايد به مصاحبه وي در سال 2012 اشاره نمود كه مي‌گويد، “مردم هميشه مي‌پرسند، آيا خالكوبي مي‌كني؟ و من فقط… فكر نمي‌كنم هرگز بتوانم متعهد شوم”، او همچنين مي‌گويد “فكر نمي‌كنم هرگز بتوانم به چيزي دائمي متعهد شوم… نمي‌توانم” اما باي اين حال او تتو نكردن را رد نمي‌كند و مي‌گويد “اگر قرار بود چيزي را داشته باشم، عدد 13 را انتخاب مي‌كردم. اين بدان معناست كه او هيچ تتويي ندارد.

taylor swift tatto

همسر تيلور سويفت

تيلور سويفت خواننده مشهور و محبوب جهاني هنوز مجرد است و ازدواج نكرده است اما بايد گفت اكنون يكي از قوي‌ترين رابطه‌ها را با جو آلوين، يكي از بازيگران انگليسي دارد. تيلور سويفت و هم دوست پسرش جو آلوين در ماه‌هاي گذشته با هم قرار داشتند تا اينكه در رسانه‌ها تاييد شد كه آنها از مي 2017 با هم بودند.

يكي از منابع بسيار نزديك به اين زوج مي‌گويد كه روابط هر دو نسبت بهم “خيلي عاشقانه” است و رابطه آنها در بحبوحه همه گيري ويروس كرونا بيشتر تقويت شده است. اين منبع افزود: «آنها در طول قرنطينه بيشتر از هميشه به هم نزديك شدند و تيلور سويفت واقعاً به او اعتماد دارد. آنها همچنان نسبت به روابط خود با دنياي خارج بسيار كم حرف بوده‌اند تا از آن محافظت كنند. اين احتمال وجود دارد كه او روزي با جو ازدواج كند.

taylor swift husband (boyfriend)

تيلور سويفت و فرزندش

از آنجايي كه تيلور سويفت هنوز يكي از خوانندگان مجرد زن در جهان است و ازدواج قبلي نيز نداشته است، او اكنون هيچ فرزندي ندارد.

تيلور سويفت و كانيه وست

يكي از حاشيه‌هايي كه مي‌توان براي تيلور سويفت و دنياي هنرمندان غربي بيان كرد، ماجراي دعواي تيلور سويفت با كانيه وست و كيم كارداشيان در MTV VMA در سپتامبر 2009 است. تقريبا بيشتر از ده سال پيش، كانيه وست سخنراني كه براي اعلام بهترين خواننده در اين رويداد بود را قطع كرد كه منجر به يك سري حاشيه‌ها شد.

زماني كه تيلور سويفت 19 ساله در حال دريافت جايزه بهترين ويديوي زن براي سرود عاشقانه‌اش يعني «تو مال من هستي» بود، در حالي كه او در حال سخنراني شايان ستايش بود، كانيه وست روي صحنه پريد و ميكروفون را گرفت. او سخنان اين خواننده جوان را قطع كرد. وست از تيلور سويفت قدرداني كرد و گفت كه براي او خوشحال است و به او اجازه مي‌دهد كار را تمام كند. با اين حال، او گفت كه بيانسه يكي از بهترين ويديوهاي تمام دوران را داشته است و جمله خود را براي تاثيرگذاري بزرگ تكرار كرد. در تمام اين مدت، تيلور سويفت بسيار غمگين به نظر مي‌رسيد. علاوه بر اين، بسياري از افراد مشهور ظاهر او را شبيه يك بچه گربه غمگين توصيف كردند. در اين ميان بيانسه نيز در بين حضار بسيار وحشت زده به نظر مي‌رسيد. اما وقتي كانيه وست شانه بالا انداخت و ميكروفون را به تيلور سوئيفت سپرد، وقت تيلور سوئيفت تمام شد.

ماجراي اين دشمني بار ديگر در سال 2016 تنش آفرين شد. زماني كه مكالمه تلفني اين دو نفر راجع به آهنگ “مشهور” بر روي اينترنت رفت كه سبب شد تا تيلور سويفت در اينتساگرام خود، كانيه وست و كيم كارداشيان را به دستكاري اين تماس تلفني متهم كند. اكنون پس از 13 سال از شروع اين قضيه، هر دو طرف از اظهار نظر راجع به آن سرباز مي‌زنند و اين ماجراي قديمي به آرامي كمرنگ مي‌شود.

taylor swift and kanny west

خانه تيلور سويفت كجاست؟

هنرمندان به خصوص كساني كه توانسته‌اند در سطح جهاني به مقبوليت برسند، امروزه جزو افراد ثروتمند به شمار مي‌آيند كه ثروت آنها مي‌تواند در بانك‌ها، موسسات، وسايل نقليه، طلا و نيز املاك آنها باشد. از سال 2011، خانه تيلور سويفت تاكنون، شامل مجموعه املاك و مستغلات به ارزش بيش از 80 ميليون دلار مي‌باشد.. اخيراً، اين خواننده به دنبال اقامتگاهي در لندن بوده است تا با آلوين 29 ساله در اين شهر زندگي كند. اگر بخواهيم املاك و خانه‌هايي كه تيلور سويفت در آن زندگي مي‌كرده است را نام ببريم بايد گفت:

  • نيويورك – Tribeca: اين خواننده تقريباً يك بلوك كامل ساختماني در شهر نيويورك را به قيمت 47.7 ميليون دلار خريده است كه اين كار را در دو مرحله در سال 2014 و 2018 انجام داد.
  • وسترلي – Watch Hill: يكي از انتخاب‌هاي تيلور سويفت براي گذراندن اوقات فراغت خود، ملك او در رود آيلند است كه وسعت آن 12 هزار فوت مربع بوده و براي آن 17.75 ميليون دلار پرداخت كرده است.
  • تنسي – Music Row: يكي از اولين خريدهاي املاك و مستغلات او در 20 سالگي بود كه يك پنت هاوس به مساحت 3240 فوت مربع در Nashville’s Music Row به قيمت 1.9 ميليون دلار خريد.
  • كاليفرنيا – بورلي هيلر: تيلور سوئيفت در حالي كه بيشتر اوقات خود را در ساحل شرقي مي‌گذراند، گاهي اوقات به خانه خود در لس آنجلس نيز سفر مي‌كند. در سال 2018، او دو خانه خود را در بورلي هيلز فروخت و يك خانه به ارزش 25 ميليون دلار با وسعت 10982 فوت مربع خريد.

تيلور سويفت بيش از يك دهه است كه بر صنعت موسيقي تسلط دارد. اين خواننده با آلبوم‌ها، تورهاي جهاني و فروش كالاهايش، ثروت خالصي در حدود 400 ميليون دلار جمع آوري كرده اس و به نظر مي رسد كه اين مقدار همچنان در حال افزايش است. اين خواننده معمولا در زمان‌هاي غيركاري خود، از لندن، جايي كه دوست پسر جو آلوين در آن زندگي مي‌كند، به خانه‌هاي خود در نشويل، تنسي، پد و شهر نيويورك رفت و آمد مي‌كند.

house of taylor swift

ماشين تيلور سويفت

بخش ديگري ياز دارايي‌هاي تيلور سويفت، خواننده ثروتمند آمريكايي را مي‌توان كلكلسيوني از ماشين‌هاي وي دانست كه مجموعه خودروهاي تيلور سوئيفت شامل پورشه 911، مرسدس مايباخ s560، كاديلاك اسكاليد، تويوتا لندكروزر و هامر H2 مي‌باشد. شما مي‌توانيد ارزش اين ماشين‌ها را در ليست زير مشاهده كنيد:

  • Mercedes Maybach S560: 140 هزار دلار
  • Cadillac Escalade: 96 هزار دلار
  • Toyota land cruiser: 85 هزار دلار
  • Hummer H2: 60 هزار دلار
  • Porsche 911: 97.400 دلار

taylor swift car

فيلم مورد علاقه تيلور سويفت

اگر طرفدار اين خواننده مشهور خارجي هستيد، ممكن است براي شما هم سوالات مختلفي پيش آيد كه يكي از آنها، فيلم‌هاي مورد علاقه تيلور سويفت است. بنابراين در اينجا چند فيلم و برنامه تلويزيوني وجود دارد كه نشان تأييد تيلور سويفت را دريافت كرده‌اند. او ابراز علاقه خود را به اين فيلم‌ها و نمايش‌ها در مصاحبه با پورتال‌هاي مختلف رسانه‌اي نشان داده است كه عبارتند از:

  • Grey’s Anatomy: تمام طرفداران تيلور سوئيفت مي‌دانند كه تيلور سويفت از طرفداران بزرگ درام پزشكي Grey’s Anatomy است. تيلور سوئيفت چندين بار عشق خود را به نمايشي كه توسط شوندا رايمز ساخته شده است ابراز كرده است.
  • Game of Thrones: بازي تاج و تخت، يكي ديگر از جذاب‌ترين سريال‌هاي جهاني است كه همچنين به عنوان يك نمايش و سريال مورد علاقه تيلور سويفت شناخته مي‌شود.
  • Killing Eve: يكي ديگر از نمايش‌هاي فيبي والر-بريج (يك نويسنده و بازيگر انگليسي) كه تيلور سوئيفت به آن وسواس دارد، Killing Eve است.
  • Someone Great: وقتي از سويفت در مورد فيلم مورد علاقه‌اش پرسيدند، به دي جنرس گفت كه در حال حاضر عاشق فيلم Someone Great است. اين فيلم در سال 2019 در نتفليكس منتشر شد و جينا رودريگز، بريتني اسنو و ديواندا وايز در آن بازي كردند.

از ديگر فيلم‌هاي مورد علاقه اين خواننده مي‌توان به Titanic, Clueless اشاره نمود.

پيشنهاد مي كنيم look what you made me do از تيلور سويفت [متن و ترجمه] را در اين قسمت مشاهده كنيد.

در كنار اين موارد جالب است بدانيد كه تيلور سويفت، دستي در بازيگري هم دارد و در بيش از ده‌ها فيلم از سال 2006 تاكنون يعني سال 2022 بازي كرده است. برخي از اين موارد عبارتند از فيلم‌هايي مانند روز ولنتاين در سال 2010، Cats در سال 2019، willow  در سال 2021، The Giver در سال 2014، Miss Americana در سال 2020 و … .

Taylor Swift's favorite movie

تحصيلات تيلور سوئيفت

تيلور سوئيفت به مدرسه ويندكرافت رفت و در 9 سالگي در مركز ابتدايي West Reading و دبيرستان Wyomissing Area Junior/Senior، پنسيلوانيا، ايالات متحده تحصيل كرد. تيلور سويفت همچنين براي سال‌هاي اول و دوم در دبيرستان Hendersonville  در تنسي، ايالات متحده تحصيل كرد.

از آنجايي كه او برنامه‌ها و تورهاي شلوغي داشت، به همين دليل تصميم گرفت در خانه به آموزش بپردازد. به همين خاطر، او به يك مدرسه خصوصي مسيحي به نام آكادمي آرون (Aaron) پيوست و خدمات آموزش خانگي آنها را انتخاب كرد. پس از آن تيلور دو سال باقيمانده (دوره جونيور (سال سوم) و سنيور(سال چهارم)) خود را تنها در 1 سال به پايان رساند و ديپلم خود را در سال 2008 به دست آورد.

وي هم‌اكنون با آژانس‌هاي زير نيز كار مي‌كند:

  • WME Talent Agency
  • Richard De La Font Agency
  • World Entertainment Talent Agency

taylor swift education

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.