خريد محافظ ستون پاركينگ

همه چيز درباره وب

خريد محافظ ستون پاركينگ

۱۷ بازديد

 

يكي از مهم ترين اجزا و قطعات تجهيزات پاركينگ محافظ ستون بوده كه نقش بسياري را درحفاظت از تجهيزات پاركينگ ها دارند . به وسيله محافظ ستون پاركينگ مي توان از ديواره ها و ستون هاي پاركينگ ها در برابر خسارات ناشي از اصابت وسايل نقليه و خودرو ها جلوگيري نمود . از طرفي اتوموبيل ها را هم در برابر خسارات احتمالي حاصل از برخورد با ديوار ها و ستون ها  جلوگيري به عمل مي آورد . محافظ ستون به عبارتي هم از تجهيزات پاركينگ و هم از بدنه وسايل نقلبه پارك شده به خوبي محافظت مي نمايد.

 

 

محافظ ستون چيست؟

محافظ ستون پاركينگ تجهيزات عموما با جنس لاستيك هستند كه بر روي گوشه ستون و ديوار ها پاركينگ اجرا مي شوند. محافظ ها باعث علاوه بر بهبود ظاهري پاركينگ ها از ايجاد صدمات نيز به با در صد زيادي جلوگيري مي نمايند

گارد ستون ها از جنس لاستيك و پي وي سي با قابليت جذب ضربه بالا مي باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پاركينگ ضمن محافظت از ستون، از آسيب ديدن بدنه خودرو جلوگيري مي كنند.

محافظ ستون پاركينگ

 

 

محافظ ستون پاركينگ

قسمت رويه محافظ ها از نوارهاي شبرنگ منعكس كننده نور و نوارهاي لاستيكي رنگي مسلح شده است. كه به خوبي نقش هشدار دهنده را ايفا ميكند. به سرنشين خودرو اين امكان را مي دهد كه به راحتي در جاي پارك خود قرار گيرد.

 

اجزاي محافظ ستون :۱- محافظ لاستيكي ، كه به آن محافظ ستون پلاستيكي نيز مي گويند. با قدرت ارتجاعي و ضربه پذيري بالا كه بسته به نوع محافظ ها داراي ضخامت مختلف هستند. ارتفاع آنها از ۶۰ سانتي متر تا يك متر مي باشد. متريال مرغوب آنها قدرت ضربه پذيري اين لاستيك حفاظت كننده ستون را بالا ميبرد.

۲- محافظ شبرنگ ، كه بسته به طراحي پاركينگ داراي مدل ها و رنگ هاي متنوع مي باشد.

زاويه بين بالهاي محافظ ستون هاي آرتميس حدودا ۹۰درجه مي باشد كه اندازه هر بال آن از ۸ سانتي متر تا ۱۰ سانتي متر با ضخامت ۲ سانت مي باشد. زيبايي فوق العاده و طراحي اصولي اين نوع كرنر گارد ها ضمن ايمن نمودن فضاي پاركينگ شما، جلوه بسيار زيبايي به پاركينگ مي دهد كه ده ها نمونه اجرا شده و در حال بهره برداري ازاين دست پروژه هاي موفق و قابل بازديد گروه صنعتي آرتميس پاركينگ گواه بر اين ادعاست.

۳- نوارهاي لاستيكي رنگي ، كه از آنها در سبد محصولات و ضربه گيرهاي جديد اين مجموعه قرار گرفته، استفاده شده است. تنوع در رنگ و هارموني با محيط اطراف و قيمت محافظ ستون پاركينگ هاي ما از جمله خصوصيات منحصر به فرد اين محصولات مي باشد كه آنرا از ساير محافظ ستون هاي پاركينگ موجود در بازار متمايز مي كند.

دلايل استفاده از محافظ ستون
پاركينگ ها به دليل به دلايل مختلفي هميشه در معرض آسيب ديدن و برخورد با خودرها هستند كه در اثر اين تصادفات هم ديوارها و ستون هاي پاركينگ ها آسيب مي بينند و هم خود خودروها كه دچار صدماتي بعضا گران قيمت مي شوند.

از دلايل اين تصادفات:

تنگ بودن محيط
معماري بد
شيب زياد
جاي دور زدن كم
بد پارك كردن
تاريكي محيط
مهارت كم راننده
و غيره
از اين رو براي رفع اين معضل از محافظ هايي استفاده مي شود كه مزاياي خوبي دارند.

مزاياي استفاده محافظ ستون
ايمن سازي فضاي پاركينگ
حفظ زيبايي بصري
داراي خاصيت ارتجاعي فوق العاده
داراي جنس مرغوب و قدرتمند در ضربه پذيري
داراي شبرنگ براي ديد در تاريكي
جلوگيري از آسيب ديدگي خودرو
جلوگيري از آسيب ديدگي ستون پاركينگ
روش نصب محافظ ستون
كرنر گارد ها با توجه به جنس ستون هاي پاركينگ به يكي از روش هاي زير نصب مي گردند:

پيچ و رول پلاك
چسب
تفنگ هيلتي
كاهش هزينه ها
استفاده از اين محافظ ها باعث كاهش بسياري از هزينه هاي ناشي از تصادفات هم براي خودروها و هم براي ستون ها مي شود. با توجه به افزايش قيمت خودروها در چند ماه اخير كه به طبع آن قطعات يدكي آن ها نيز افزايش قيمت بالايي داشته است، صدمات به خودروها مي تواند هزينه بالايي را به صاحب آن تحميل كند. از اين رو محافظهاي پاركينگي گزينه مناسبي براي عدم خسارات ناشي از برخورد ماشين ها با ستون ها مي باشد.

مزاياي استفاده در صورت بروز تصادف:

كاهش هزينه هاي ستون
كاهش هزينه هاي خودرو
صرفه جويي در زمان صاحب خودرو
صرفه جويي در زمان صاحب پاركينگ
عدم درگيري در صورت بروز تصادفات


خريد محافظ ستون

شما مي توانيد براي خريدي با كيفيت و قيمتي ارزان با مشاوران آرتميس پاركينگ تماس حاصل كنيد. با كيفيت ترين و ارزان ترين محافظ ستون را مي توانيد در فروشگاه ما پيدا كنيد. همواره سعي ما در جلب رضايت مشتريان گرامي مي باشد.

محافظ ستون
استفاده از محافظ ستون كار درستي است؟
با افزايش قيمت خودرو در كشورمان بايد هرچه بيشتر از قبل مراقب بدنه و همچنين سلامت خودرو ها بود اين امر در پاركينگ ها به خصوص پاركينگ هاي عمومي بسيار بيشتر بايد مورد توجه قرار بگيرد تا از برخودرد ها و تنش هاي احتمالي ناشي از صدمه ديدن خودرو ها جلوگيري شود . اما محافظ ستون تنها در پاركينگ هاي عمومي كاربرد ندارد و ميتوانيد براي پاركينگ هاي مجتمع هاي مسكوني و كم واحد هم از آنها بهره برد .

محافظ ستون پاركينگ لاستيكي و پلاستيكي
محافظ ستون از جنس و متريال هاي مختلفي مانند، آلومينيوم، پلاستيك و لاستيك ساخته مي شوند و معمولاً در ستون ها و ورودي هاي ساختمان ها قرار مي گيرند تا در برابر ميكرو شوك هاي دريافت شده از وسايل نقليه عبوري محافظت شود.

از آنجا كه از رنگ روشن برخوردار مي باشند، باعث شده تا حضور آن ها به عنوان موانعي براي رانندگان در كاهش تصادفات و هزينه هاي ناشي تعميرات خودروها و وسايل نقليه شناخته شوند. . آنها يك حفاظت ايده آل براي ستون هاي موجود در پاركينگ هاي مناطق مسكوني و تجاري و وسايل نقليه هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.