اجاره ماشين در كيش

همه چيز درباره وب

اجاره ماشين در كيش

۶۶ بازديد

كيش جزيره‌اي زيبا در خليج فارس است كه در سال‌هاي گذشته به يكي از قطب‌هاي گردشگري تبديل شده است. زيبايي اين جزيره در كنار امكانات رفاهي و مراكز تفريحي، آن را به يك مقصد ايده آل براي بسياري از افراد تبديل كرده است. از جمله امكانات اين جزيره مي‌توان به مراكز خريد، رستوران‌هاي مجلل، تفريحات ورزشي و آبي اشاره كرد. يكي از امكانات منحصر به فرد اين جزيره امكان اجاره كردن ماشين، موتور، قايق و ليموزين است. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد شرايط و نحوه اجاره قايق در كيش و ساير وسايل نقليه صحبت كنيم، پس با ما همراه باشيد.

اجاره ماشين در كيش

اجاره ماشين در كيش يكي از امكانات محبوب در اين جزيره به شمار مي‌رود. در طي فرايند اجاره خودرو شما يك قرار داد رسمي با شركت رنت خودرو منعقد مي‌كنيد. در اين قرارداد شما براي مدت مشخصي خودرو را اجاره مي‌كنيد و سپس به شركت باز مي‌گردانيد. رنت خودرو در تمامي شهرهاي ايران امكان‌پذير است اما از آنجايي كه كيش منطقه آزاد محسوب مي‌شود و واردات ماشين‌هاي لوكس و خارجي به اين منطقه آزاد است و هزينه تاكسي چندان به صرفه نيست؛ بسياري از افراد تصميم مي‌گيرند كه براي مدتي ماشين اجاره كنند. همچنين رانندگي كردن با خودروي مورد علاقه يكي از لذت‌هاي بزرگ در جزيره كيش محسوب مي‌شود.

اگر براي سفر خود قصد اجاره ماشين در كيش را داريد مي‌توانيد از طريق سايت كيش اسپيد اقدام كنيد. جهت اجاره ماشين در كيش شما بايد مدارك خود شامل كارت شناسايي، گواهي نامه و يك فقره چك ضمانت معادل ارزش ماشين را ارائه دهيد. سپس بايد تعداد روزهاي درخواستي را اعلام فرماييد. در نهايت كيش اسپيد خودرو مورد نظر شما را در زمان و مكان تعيين شده به شما تحويل مي‌دهد. اين سايت از تنوع بسيار بالايي در اجاره خودرو برخوردار است و انواع مختلف خودروها همچون اسپرت، شاسي بلند و خودروهاي اقتصادي را عرضه مي‌كند.

دقت فرماييد كه در صورت وارد شدن هرگونه خسارت به ماشين اجاره شده، فرد ملزم به پرداخت مبلغ خسارت است. همچنين مقداري از وجه پرداخت شده جهت ضمانت در حساب باقي مي‌ماند و سپس بعد از 25 روز و در صورت عدم خلافي به حساب شخص باز مي‌گردد.

اجاره قايق در كيش

شما مي‌توانيد يك تجربه منحصر به فرد را با اجاره قايق در كيش تفريحي بر روي آب هاي خليج فارس تجربه كنيد. شما مي‌توانيد با استفاده از خدمات كيش اسپيد از قايق سواري و سپري كردن اوقاتي بسيار دلنشين بهره‌مند شويد. اين شركت امكان اجاره كردن انواع مختلف قايق‌ها را براي مشتريان فراهم كرده است. از جمله اين قايق‌ها مي‌توان به تور دريايي vip ماهيگيري، تور ويژه دريايي همراه با تيم تشريفات و تور كامل دريايي همراه با قايق stingray اشاره كرد.

هر يك از اين تورها خدمات و تفريحات ويژه و هيجان انگيزي را ارائه مي‌دهند. به عنوان مثال در صورت رزرو تور ماهيگيري مربيان حرفه‌اي نحوه ماهيگيري را به شما آموزش خواهند داد. همچنين قايق stingray با خدماتي همچون شنا، فري دايو، ماهيگيري و پذيرايي همراه است. رزور يك قايق در جزيره كيش مي‌تواند تجربه‌اي جديد و خاطره‌انگيز را براي شما به ارمغان بياورد. شما با اجاره قايق در كيش مي‌توانيد تولدها و سورپرايزهاي خود را در يات­هاي تفريحي برگزار كنيد. اين قايق‌ها از تمام امكانات رفاهي همچون اتاق خواب مستر، سرويس بهداشتي، حمام، تلويزيون و ... برخوردار هستند.

قبل از شروع تور تفريحي جهت امنيت مسافران با قايق شرايط آب و هوايي كاملا سنجيده مي‌شود. همچنين قايق‌ها توسط كاپيتان هدايت مي‌شوند و در نتيجه هيچ گونه نگراني از اين بابت وجود نخواهد داشت.

اجاره ليموزين در كيش

اگر مي‌خواهيد يك ترانسفر لوكس و تشريفاتي را در سفر خود تجربه كنيد، كيش اسپيد مي‌تواند شما را در اين راه همراهي كند. اجاره ليموزين در كيش مي‌تواند جهت گشت در جزيره، تشريفات رسمي، مناسبت‌هاي خاص همچون سورپرايز تولد مورد استفاده قرار بگيرد. اين خودرو ظرفيت 8 نفر را دارد و در صورتي كه مشتري تمايل داشته باشد خدماتي همچون پذيرايي و عكاسي نيز ارائه مي‌شود.

يكي از امكانات جذابي كه اجاره ليموزين فراهم مي‌كند، ترانسفر تشريفاتي از فرودگاه است. اين ترانسفر با راننده شخصي و با لباس رسمي انجام مي‌شود. تمامي وسايل شما بدون كوچك‌ترين زحمتي توسط ترانسفر ليموزين به محل اقامت انتقال داده مي‌شود. گشت و گذار با ليموزين در جزيره نيز تجربه دلپذير ديگري است كه كيش اسپيد مي‌تواند براي شما فراهم كند. زمان پيشنهادي براي اين كار 2 الي 3 ساعت است و شامل جاذبه‌هاي گردشگري متنوعي در جزيره كيش است. جهت اجاره ليموزين در كيش مي‌توانيد به سايت اين شركت مراجعه كنيد و مراحل رزرو آن را به راحتي انجام دهيد.

اجاره موتور در كيش

يكي ديگر از تفريحاتي كه طرفداران بسياري دارد اجاره موتور در كيش است. جزيره زيباي كيش با برخورداري از مسير دوچرخه و موتور اختصاصي، امكان موتور سواري و دوچرخه به صورت كاملا امن را فراهم كرده است. اجاره موتور برقي در كيش مي‌تواند تجربه‌اي تازه و هيجان‌انگيز براي مسافران باشد.

از جمله مزيت‌هاي اين موتورها مي‌توان به اين موضوع اشاره كرد كه اين وسيله‌هاي نقليه برقي هستند و در نتيجه باعث آلودگي هوا و آلودگي صوتي نمي‌شوند. همچنين شتاب زيادي ندارند و در نتيجه رانندگي با اين موتورها كم خطر است. همچنين در صورتي كه تجربه قبلي از موتور سواري نداريد مي‌توانيد نوع سه چرخه آن را امتحان كنيد كه نسبت به انواع ديگر بسيار ساده‌تر است. در كل رانندگي با اين نوع موتورها بسيار آسان است زيرا كنترل آنها تنها نياز به گاز و ترمز دارد. البته قبل از تحويل موتور به گردشگران عزيز مربيان مجموعه كيش اسپيد آموزش‌هاي لازم را به آنها ارائه مي‌دهند.

لازم به ذكر است كه اجاره موتور در كيش شرايط خاصي دارد. از جمله اين شرايط بايد به داشتن حداقل 15 سال سن، پوشيدن كلاه ايمني، ارائه كارت شناسايي معتبر و رانندگي در مسيرهاي مخصوص اشاره كرد. موتور سواري براي خانم‌ها هيچ گونه منعي ندارد و بانوان نيز مي‌توانند از اين تجربه بهره‌مند شوند. در صورت تمايل به اجاره موتور در كيش مي‌توانيد به سايت كيش اسپيد مراجعه فرماييد. در كيش اسيپد شما مي‌توانيد در بين موتورهاي متنوع با توجه به بودجه و سليقه خود يك مدل را انتخاب كنيد.

جمع بندي

در اين مطلب به معرفي تفريحات مختلفي كه مي‌تواند لحظات زيبا و به ياد ماندني را براي مسافران به ارمغان بياورد پرداختيم. اين تفريحات شامل اجاره خودرو، ليموزين، قايق و موتور بود. استفاده از هر كدام از وسايل نقليه لذت منحصر به فردي دارد. در صورتي كه در سفر خود به كيش قصد اجاره هر يك از اين وسايل نقليه را داريد مي‌توانيد به سايت كيش اسپيد مراجعه فرماييد. در صورت تمايل مي‌توانيد با شماره‌هاي درج شده در اين سايت تماس حاصل فرماييد تا كارشناسان اين مجموعه شما را در اين امر بهتر راهنمايي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.